Ota yhteyttä!

Voit ottaa SMULY:n hallitukseen yhteyttä  jäsenyyteen liittyvissä asioissa , yleisluontoisissa musiikkilääketieteen kysymyksissä, psykososiaalisen jaoston yhteydenottopyynnöissä tai vaikka kertoaksesi ehdotuksesi yhdistyksen toiminnan kehittämiseksi! Saat meihin yhteyden alla olevalla lomakkeella. Jäseneksi liittyminen tapahtuu kuitenkin täyttämällä jäsentietolomake. HUOM! Omaan terveyteen liittyvät kysymykset tulee yksityisyydensuojan ja asian käsittelynopeuden vuoksi kohdistaa suoraan jollekin muusikkopoliklinikoistamme. Lue aiheeseen liittyen myös Usein Kysytyt Kysymykset -osiomme.

Pyydämme huomioimaan, että osa yhteydenotoista vaatii tarkempaa selvittelyä, joten vastaus saattaa hieman viipyä. Yhdistyksen hallitus käsittelee haastavampia kysymyksiä kokouksissaan kerran kuussa. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestäsi ja yhteydenotostasi!

Yhteydenotto